Home دستگاه های پالسی چارپراپ و وزنه سنج “جی.پی.ال100”

چارپراپ و وزنه سنج “جی.پی.ال100”

0
0
2,026

چارپراپ و وزنه سنج "جی.پی.ال100"

چارپراپ و وزنه سنج "جی.پی.ال100"

⬅️محصول امریکا
⬅️مختص فلزیابی و زمین شناسی با نفوذ عالی جهت فلزات در زیرزمین
⬅️یک ابزار نشان دهنده مقاومت.
⬅️تا 22000 فوت مربع دقیق عمل می کند همانند GPL 200
⬅️عملکرد کاملا دقیق همان GPL 200 است، با وسیله اندازه گیری بزرگ جریان
⬅️حامل اولیه، میله ها، سیم پیچ ها، سیستم های باتری، و غیره. قابلیت خواندن تا 50 فوت. انتخاب عالی برای شکار گنج جدی
⬅️لوازم جانبی کارخانه:
⬅️متر آنالوگ
12V ژل باتری
⬅️شارژر باطری
⬅️اتصالات باتری
⬅️دارای چهار  پراپ استاندارد و دقیق
⬅️چهار ضلعی سیم 74 فوت
⬅️از آنجا که ما نمی توانیم به زمین برسیم و آشکارسازهای استاندارد با استفاده از کویل های ارسالی / دریافتی در عمق محدود شده اند و محدود به یک منطقه “اسکن” بزرگتر از سکه جستجو، برای شکارچی جدی گنج برای پیدا کردن مناطق بزرگ با هر درجه دقت، به ویژه اگر در عمق بیش از یک یا دو پا جستجو کنید!
⬅️ براساس سنسورهای تشخیص قابل اندازه گیری، قابل اندازه گیری است، ممکن است در زمان کمتری در مناطق بزرگ جستجو کنید
⬅️ گنجینه های خود را تا عمق 100پا جستجو کنید. تمام فلزات باقیمانده، با ارزش و غنی با ارزش، اکسید می شوند.
⬅️ با توجه به ترکیب خاص فلزی، با نرخ های مختلف تجزیه می شوند. در مقایسه با طول زمان، اشیاء فلزی از بین می روند یا در زمین تخریب می شوند.
⬅️می توان آنها را با تجهیزات تخصصی پیدا کرد که زمین را به طور متوسط یا طبیعی در یک منطقه اندازه گیری می کنند، سپس با ارسال سیگنال های حامل از طریق زمین، GPL می تواند مکان ذخیره شده شی یا شیء بین پروب سنسور.
⏮سرعت سنج حامل که در هر دو GPL 100 و 200 یافت می شود بسیار حساس است و می تواند یک سیگنال نسبتا دقیق از هدف مانند طلا، نقره، مس و آهن نشان دهد
⬅️میتواند کاربر را به تونل ها و حفره های درون غارها منتهی و هشدار دهد. متر ثانویه (10XHigh / 0.1X کم دامنه متر) فقط در GPL 200 یافت می شود، جمع آوری سیگنال های مختلف (هر دو) بالاتر و پایین تر از متر دیجیتال بزرگتر.
⬅️دارای سنسور ثانویه به میزان قابل توجهی در خارج از محدوده طبیعی عمل می کند و کاربر را قادر می سازد تا سیگنال ها را پس از رسیدن به حالت عادی به حالت عادی برساند و از بین برود. ⬅️قابلیت GPL یک حسگر بسیار گرانقیمت علمی و قابل اعتماد است که بسیار آسان برای استفاده است.
⬅️قابلیت گذاشتن میله های پراپ به داخل یک الگوی مشخص شده در دستورالعمل. بدین صورت دکمه های مربوطه را فشار دهید اندازه گیری قرائت های مقاومتی ادامه تا زمانی که حسگر یک هدف را نشان می دهد،
⬅️نمایش نقطه دقیق حفاری و بازیابی گنج بصورت دقیق
⬅️دارای 4 مرحله آسان برای استفادهGPL
Ground Penetrating Locator سطح مقاومت را از نقطه به نقطه اندازه گیری می کند، اگر GPL نشان دهنده مقاومت بالا باشد، به طور کلی این بدان معنی است که شما یک غار یا تونل پنهان را پیدا کرده اید
⬅️هنگامی که پاسخ TARGET روشن است، شما می توانید مطمئن باشید که یک هدف فلزی واقع شده است.
⬅️اپشن لامپ نشان میدهد که:
LAMP RESPONSE TARGET نشان می دهد که یک هادی خوب جذب قدرت را به دلیل شارژ باتری قوی بر روی فلز است. GPL یک مدار خاصی دارد که لامپ را در درجه های مختلف روشنایی فعال می کند – هر چه هدایت کننده بهتر باشد، چراغ قوه روشن تر است. GPL دارای یک مدار مصرف انرژی متغیر است و در هنگام هدایت زمین به صورت غیر مستقیم یا ضعیف از قدرت بسیار کم استفاده می کند. این حداکثر توان 5 آمپر دارد، بیش از اندازه کافی است تا بتواند قویترین هادی فلزات گرانبها حضور خود را نشان دهد.
⬅️هنگامی که سیگنال فرکانس قوی و پایین از زمین از یک پروب زمین (یا میله) به دیگری منتقل می شود، موج به عنوان یک “حامل رادیویی” استفاده می شود. موج DC ساخته شده توسط یک باتری 12 ولت قادر به حرکت تنها چند اینچ از طریق زمین است. تغییر موج DC به موج AC موجب می شود که در فرکانس پایین بسیار بیشتر حرکت کند. این موج موجب کمترین مقاومت در برابر زمین می شود.
⬅️دارایCW که به راحتی از طریق فلزات گرانبها سفر می کند. اگر فلز در مسیر موج است، موج در مقاومت در امتداد مسیر خود مقاومت می کند. در این مورد، CW “قوی تر” به پروب دریافتی دسترسی پیدا می کند.
مهندس بساکی
شرکت فلزیاب نانوبازرگان

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

 تحویل با تست

Load More Related Articles
Load More By کوروش
Load More In دستگاه های پالسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check Also

سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “

      سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “شرکت بلک داگ شرکتی اسپانیا…