Home دستگاه های ردیاب ردیاب پیشرفته آمریکایی الکترو اسکوپ 301

ردیاب پیشرفته آمریکایی الکترو اسکوپ 301

0
1
7,562

Electro scopes

ردیاب قدرتمند electroscope 301 دارای کارکرد ها و خصوصیات بی نظیری است که که به یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار تبدیل شده است electroscope 301 توسط شرکت آمریکای الکترواسکوپ Electro scopes به تولید رسیده است و در زمینه کاوش گنج های دفن شده در عمق زمین بسیار هوشمندانه عمل می کند و به سرعت آن ها را کشف می کند.

سیستم و ساختار این دستگاه بر مبنای رادار مغناطیسی کار می کند و در زمین هایی که مواد معدنی وجود دارد مانع و اختلال در دستگاه ایجاد نمی شودسیستم Sensitivity برای تنظیم دستگاه نسبت به املاح معدنی وجود دارد و به راحتی می توانید به کاوش گنج بپردازید و از آن لذت ببرید.

کار کردن با دستگاه الکترواسکوپ 301 بسیار ساده و راحت میباشد و افرادی که تجربه کافی در زمینه کاوش فلزها را ندارند به راحتی می توانند این دستگاه را راه اندازی کنند و به شکار گنج های دفن شده در عمق زمین باشند.همچنین کم حجم بودن و جمع و جور بودن سیستم این دستگاه یکی دیگر از ویژگی های خوب محسوب می شود.

الکترواسکوپ 301 بدون محدودیت اهداف مختلف مانند: جواهرات و طلاهای گرانبها ، طلا های ریز و انواع فلزهای دفن شده و … همچنین حفره ها و فضا های خالی و سفره ها را برای کاوشگران شناسایی می کند

قدرت نفوذ این ردیاب بسیار بالا بوده و در زمین های سخت هم بهترین کارآیی را از نشان می دهد فضا و شعاعی که این فلزیاب زمین راجستجو می کند حدود 1000 متر میباشد و اهداف دفن شده را تا عمق مفید 6 متر تشخیص می دهد و اطلاعات بعد از آنالیز و تجزیه به نمایشگر دستگاه می رسد و فرد را از وجود گنج باخبر می سازد

توضیحات فارسی محصول

دستگاه Model 301 در معدن يابي ، کاوشگري ، کاوش قطعات طلا و سکه مورد استفاده قرار مي گيرد .
 اين دستگاه بين طلا و نقره تفکيک قائل مي شود. داراي برد بالا و عمق 12 فيت است. توسط اين دستگاه تايم جستجو کاهش مي يابد و قطعات ارزشمند تر کاوش مي شوند .
اعمال تنظيمات مختلف
داراي سوييچ هاي تنظيم حساسيت  Hi/Low
باتري 9 ولت آلکالين
کليد تنظيم 10 جهته

کليد تفکيک 10 جهتهالکترواسکوپ

متر مخصوص تنظيم
نشانگر تضعيف باتري
ردیاب الکترواسکوپ
الکترواسکوپ

English info

Model 301

Since 1986 the Model 301 has been used successfully by prospectors, cache hunters, nugget shooters and coin hunters. In the hands of a skilled operator who takes the time to learn and understand its operation, the Model 301 has been called a “lethal weapon in the field”. Boasting separate gold and silver modes, the Model 301 has a maximum range of two miles plus on larger targets and reported find depths of up to twelve feet. By locating items from a distance, the Model 301 reduces the time spent in the field searching considerably and the finds being accounted for has significantly increased as well.

Gold/Silver Switch
Multiple Tuning Combinations
Hi/Low Sensitivity Switch
9 Volt Alkaline Battery
10 Position Tuning
10 Position Discrimination Knob
Meter used for tuning
Low Battery Indicator

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

 

Load More Related Articles
Load More By کوروش
Load More In دستگاه های ردیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check Also

سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “

      سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “شرکت بلک داگ شرکتی اسپانیا…