Home گنج و دفینه آثارشناسی گنج علامت تمساح در گنج یابی

علامت تمساح در گنج یابی

0
0
2,222

نماد تمساح در گنج یابی

زمان ، ترس ، سحر و جادو ، محترم شمردن ، شتاب دادن ، حفظ اسرار ، قدرت ، غریزه ، فریبنده ، شجاعت ، بازده ، انعطاف پذیری ، انرژی خورشیدی ، تولد / ساختن ، قابلیت اعتماد و اطمینان ، Indestructibility ، عمق عاطفی ، عتیقه /

نشانه تمساح بعنوان نماد رهبری و افراد موفق را به تصویر کشیده است. (افرادی قوی ، ساکت ، حیله گر و بی باک) موقعی که در اراضی با یک نشانه تمساح روبرو شدید کلمات کلیدی که باید به آنها دقت کنید اینها هستند.

زمان ، ترس ، سحر و جادو ، محترم شمردن ، شتاب دادن ، حفظ اسرار ، قدرت ، غریزه ، فریبنده ، شجاعت ، بازده ، انعطاف پذیری ، انرژی خورشیدی ، تولد / ساختن ، قابلیت اعتماد و اطمینان ، Indestructibility ، عمق عاطفی ، عتیقه / قدرت اولیه با استفاده از این کلمات کلیدی حرکت کرده و باید نشانه دوم را پیدا کنیم. و میتوان با استفاده از نشانه ها هدف اصلی را پیدا کرد.

نماد تمساح همواره یکی از بهترین نماد های دنیای گنج های باستانی می باشد این نماد در طبیعت به وفور یافت میشود اما توجه داشته باشید که این نماد همواره نماد گنج نمی باشد و در برخی موارد مشاهده شده این نماد یک نماد تقلبی میباشد که فقط درباره گمراه کردن فرد کاوشگر استفاده می شده.

این نماد ممکن است که دارای تله هایی باشد که در کسری از دقیقه میتواند شما را به کام مرگ بکشاند. پس هموقه به این نماد در طبیعت برخورد کرید خود نماد را مورد بررسی قرار ندهید و به دنبال یک نماد تکمیل کننده در اطراف در اطراف نماد تمساح باشید

در برخی موارد مشاهده شده که وقتی در اطراف محل تمساح چشمه ای وجود داشته باشد ممکن است گنجینه در درون آب مخفی شده باشد یا در در کنار رودخانه یا چشمه نماد دیگری وجود دارد که این نماد را تکمیل میکند نشان دوم معمولا به شکل حیوان دیگری می باشد که با توجه به آن نماد میتوانید به دفینه دست یابید.

اگر با هیچ کدام موارد بالا برخورد نکردید و فقط نماد تمساح را در اختیار داشتید با احتیاط کامل و با استفاده از یک دستگاه دفینه یاب حرفه ای محل را مورد بررسی قرار دهید. تا به دفینه نماد تمساح برسید. توجه کنید این نماد دارای طلسم و تله می باشد طلسم این دفینه بسیار سخت میباشد و حتی ممکن است گنجینه جابجا شود.

  • علامت مارمولک در گنج یابی

    علامت سوسمار یا مارمولک در گنج یابی

    مارمولک : ? این نشانه، با سر و بدنی هماهنگ، بدون شک با زبان بدنش ما را مستقیما به دفینه می…
Load More Related Articles
Load More By کوروش
Load More In آثارشناسی گنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check Also

سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “

      سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “شرکت بلک داگ شرکتی اسپانیا…