Home گنج و دفینه آثارشناسی گنج علامت لاک پشت در گنج یابی

علامت لاک پشت در گنج یابی

0
0
2,021

توضیح علامت لاک پشت در گنج یابی

کنده کاری لاک پشت در گنج یابی با اندازه های مختلف بر روی سنگ فقط و فقط بخاطر پنهان کردن دفینه میباشد در هرجایی که شما لاک پشتی را مشاهده می کنید،باید متوجه شوید که در آن مکان حالا دور یا نزدیک یه نشان لاک پشت دفینه ای پنهان شده است،بعد از پیدا کردن لاک پشت باید شرایط جوی منطقه و شکل ظاهری لاک پشت را بررسی کنید،باید بدانید که بار امکان دارد دور باشد و امکان دارد نزدیک باشد،حال شما چطور متوجه این موضوع میشوید،سر گردن دم لاک و درگاهی موارد خاص امکان اینکه بوسیله دست و پا شما را به مسیر یا علامت دیگر هدایت کند وجود دارد،اگر سر لاک پشت داخل لاکش باشد نشان از خطر میدهد و شما باید با احتیاط آن منطقه را بررسی کنید،

 

لاک پشت در گنج یابی به ابعاد

بزرگ نشان از یک تپه غار یا یک راه پنهان شده که گاهی تونل هم میباشد را دارد،در گاهی موارد اگر لاک پشت سرش داخل لاکش بود امکان اینکه بار داخل لاکش باشد نیز وجود دارد،در همه موارد سمبل لاک پشت این سمبل به همراه علائم ونشانه های بسیار زیاد دیگر میباشد،یعنی شما هیچگاه بوسیله لاک پشت به تنهائی به مکان مورد نظر نخواهی رسید،چندی از باصطلاح کارشناسان در نظریه های خود گفته اند که جائی که لاک پشت باشد باید حتما یک چشمه هم وجود داشته باشد،آخه آقای محترم کارشناس چشم بسته غیب گفتی در نود درصد علائم مخصوص پنهان کردن دفینه چشمه نقش مهمی داره پس شما تعبیر خاصی دراین مورد نداری،میخوام یه چیزای جالبی رو درمورد این اشخاص و کتابهایی که دست مردم دادن بگم انشااله بعداز این پست حتما درخدمتتون هستم خلاصه شما درگاهی موارد خواهی دید که یک لاک پشت نیم تنه بزرگ از زمین سر بیرون کشیده یا از زیر یک کوه یا صخره یا ساروج این به معنای این است که درآن مکان تونل یا راهی مخفی وجود دارد که شما با توجه به آن لاک پشت و علائم موجود باید اون راه مخفی را پیدا کنی،لاک پشت در هرجائی که بود و شما عزیزان با چشم رؤیت کردید بدونید که یه بار خیلی بزرگ در اون مکان هست و نباید براحتی از اون مکان دست بکشید،بنده حقیر بدون هیچ چشمداشتی و جیره و مواجبی دربست در اختیار شما هستم وهر راهنمائی که بتونم به شما خواهم کرد،توضیحات بیشتری در این مورد وجود داره که انشااله هرکدوم از شما خوبان کاری دراین مورد داشتید میتونید به خودم مراجعه کنید تا
انجام وظیفه کنم.

 

در مورد سمبل حیوانات میخوام یه چیزی رو بهتون بگم که هر حیوانی که شکل کنده کاری و مجسمه بزرگشو جایی بعنوان سمبل دفینه کندن،اینو بدونید که شکل هر حیوان رو بنا به شرایطی که شما از اون حیوان میدونید مثلا جای زندگی وحشی بودن اهلی بودن و تمامی خصلتهای اون حیوان در پنهان کردن و پیدا کردن اون دفینه نقش مهمی داره و باید و باید «اینو دو بار گفتم چون مهمه» به اون توجه داشته باشید.

نشانه ️لاک پشت در دفینه یابی و گنج یابی – لاک پشت نماد آب ؛ ماه ؛ زمین ؛ مادر ؛ آغاز آفرینش؛ باروری و بی مرگی و نگه دارنده آسمان است. در ایران باستان نقش لاکپشت را در نقاشی های روی سفالینه و نقش پیکره های کوچک آویز بکار می برده اند.
علامت لاک پشت نشان خزانه است.اگر از شکل لاک پشت به عنوان علامت گنج استفاده شده باشد در اینگونه موارد در زیر سر یا زیر لاکپشت یا در جهت نگاه آن بطور حتم یک تونل , دالان یا غاری نهان یا دهانه کوچک یا هر مسیری که طولانی باشد وجود دارد.در آوردن بارش بسیار مشکل است و هزینه سنگینی در بر دارد.قطعا از ساروج استفاده شده است
اما ترسیم لاکپشت نسبت به دیگر نشانه ها کمی سخت بود. لاکپشتها عمدتا مورد استفاده فاتحان اسپانیایی بودند که به عنوان کاروان بزرگ خود با آنها سفر می کردند. علامت لاکپشت اغلب از یک سری سنگ و صخره ساخته شده است و گاهی اوقات چنین در مقیاس بزرگی طراحی می شدند که تمامیت خود را از بالای تپه در نزدیکی نشان می داد.

نکات مهم لاک پشت در گنج یابی

علامت لاک پشت نشانه خزانه بوده و در آوردن بار آن بسیار مشکل می باشد و هزینه سنگین و طاقت فرسایی در برخواهد داشت.مطمئن باشید که از ساروج و سنگ استفاده شده است و شما باید تجهیزات ایمنی همراه داشته باشید.
در لاکپشت بیشتر دم و سر آن به عنوان شاخص در تعیین جهت و وضعیت آن مورد استفاده واقع می شود. اما اغلب مسیر سر لاکپشت بعنوان جهت خوانده می شد ؛ اما مقیاس جهت یک بخش بزرگی در خواندن مسیر نیز بود.اگر پا به بدن نزدیک باشد کاوشگر باید آهسته قدم هایش را بردارد و آن را معنی کند. اگر جفت پای حیوان در یک سمت بود به عنوان سمت چپ یا راست باید در نظر گفته شود ( بسته به نوع رمزگشایی متفاوت است). شاخص های دیگر این است که اگر دم از سر بزرگ باشد باید کاوشگر به سمت دم ادامه دهد.اگر سر بزرگ باشد باید در جهت دید لاکپشت قدم برداشته شودو سر کشیده و دراز شده به خطر و تله اشاره می کند.

گاهی اوقات نیز برخی از علامتها در پشت لاکپشت طراحی شده و قرار می گرفتند که بیشتر “موقعیت” و “جهت مسیر” را نشان می دادند. به عنوان مثال وجود یک دایره در لاک لاکپشت به معنی وجود یک چاه یا یک سنگ گرد مانند در مسیر دید حیوان می باشد.علامت ضربدر به معنی وجود دفینه در لاک یا دقیقا در زیر خود سنگ می باشد یا حتی می تواند اشکال الماس مانندی کشیده شود که به معنی تعداد قدم هایی است که باید برداشته شود. برای نمونه ۵ الماس به معنی ۵ قدم از نماد لاکپشت برای رسیدن به دفینه استفاده می شود.

Load More Related Articles
Load More By کوروش
Load More In آثارشناسی گنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check Also

سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “

      سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “شرکت بلک داگ شرکتی اسپانیا…