Home گنج و دفینه آثارشناسی گنج دانلود نرم افزار فلز ياب براي اندرويد

دانلود نرم افزار فلز ياب براي اندرويد

0
3
2,134

 

دانلود نرم افزار فلز ياب براي اندرويد

اندرويد خود را تبديل به يک دستگاه ردياب فلز کنيد. با Metal Detector مي توانيد انواع فلز و امواج مغناطيسي را پيدا کنيد. اين برنامه ميدان مغناطيسي را با استفاده از حسگر موجود در گوشي، اندازه مي گيرد. سطح ميدان مغناطيسي در طبيعت، برابر با ???T يا ???mG است. چنانچه به فلز نزديک شويد، قدرت ميدان افزايش مي يابد. علاوه بر اين مي توانيد سيم هاي برق در ديوار را نيز پيدا کنيد. دقت برنامه کاملا به حسگر تلفن شما بستگي دارد و فراموش نکنيد که حسگر مغناطيسي، تحت تاثير تجهيزات الکتريکي مثل تلويزيون، رايانه و … قرار دارد. اگر برنامه به درستي کار نکرد، احتمالا يا حسگر مغناطيسي نداريد و يا آسيب ديده است.
نرم افزار metal dedector از سري برنامه هاي جستجوگر فلز و طلا مخصوص سيستم عامل اندرويد مي باشد که روي ورژن هاي اندرويد ??? و بالاتر قابل اجرا است.البته نبايد انتظار داشته باشيد تنها با يک برنامه تمام قابليت ها و کيفيت هاي طلا ياب هاي واقعي را تجربه کنيد اما ميتوانيد قسمت زيادي از امکانات طلا ياب و فلز ياب هاي واقعي و بزرگ را تنها توسط اين نرم افزار در گوشي موبايل خود تجربه نماييد و از قابليت هاي ان استفاده کنيد.حجم برنامه نيز بسيار پايين بوده و با فرمت apk از طريق لينک زير ميتوانيد ان را به صورت رايگان دريافت کنيد.
Smart compass pro

براي تبديل موبايل به فلزياب يا طلاياب قصد داريم برنامه اي را به شما معرفي کنيم که اين قابليت را در تلفن همراه شما ايجاد مي کند. نرم افزار Smart compass pro يک اپ اندرويدي است که با کمک خاصيت مغناطيس سنج تلفن هاي هوشمند آنها را به يک فلزياب بر روي تلفن همراه شما تبديل مي کند

اين برنامه در يافتن وسايل گمشده ي فلزي مانند کليد در فضاي آزاد بسيار مفيد است ، اما از اين برنامه انتظار نداشته باشيد مانند دستگاه هاي حرفه اي و گران فلزياب و گنج ياب عمل کند. بر روي تلفن هاي هوشمند با سيستم عامل آندرويد نسخه ي ??? به بالا قابل نصب است.

براي دانلود اين نرم افزار کلیک کنيد

 

Load More Related Articles
Load More By کوروش
Load More In آثارشناسی گنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check Also

سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “

      سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “شرکت بلک داگ شرکتی اسپانیا…