شتر در گنج یابی

0
1
1,975

شتر در گنج یابی

مجموعه ای از شتران که در حال حرکت هستند معمولا راه قافله را نشان می دهند ، اگر شتر بصورت کامل باشد و سر آن قطع شده باشد به معنای اینکه راه قافله بسته می باشد و یا اگر شتر بصورت نشسته باشد و صندوق هایی در پشت خودداشت . سر شتر نیز به سمت پایین تمایل داشت هدف در جهت نگاه شتر می باشد .

اگر سر شتر رو به بالا باشد در جهت نگاه شتر بررسی شود .

اگر نماد سر شتر تا گردن باشد و صندوق طلا یا کوزه ای به گردن آن آویزان باید در جهت نگاه سر شتر حرکت شود .

شتر در حال راه رفتن باشد یعنی دفینه جلوتر است. شتر ایستاده یعنی گنج همانجاست . اگر شتر بار بر دوش داشته باشد حتماً در آن نزدیکی یک گنج وجود دارد شتر نماد گنج و یا موارد خاص با ارزش است معمولاً در ۵۰ یا ۶۵ قدم جلوتر یک علامت دوم هم دارد. اگر شتر نشسته باشد گنج در زیر سنگ باتلاق یا داخل غار است . شتر در گنج یابی .

اگر شتر داخل غار باشد گنج داخل غار است. اگر چند شتر در پشت هم باشند و آخرین شتر نشسته باشد دفینه آن در پشت سر آخری می باشد. اگر شتر سرش پایین بود ، دفینه همانجا جلوی شتر است. کوهان شتر ممکن است علامت تل خاکی یا یک تپه بسیار کوچک سنگ چین باشد . اگر یک کوهان داشته باشد یک برجستگی در روبروی آن است و اگر کوهان شتر ۲ تا باشد ، دو تل و یا تپه کوچک وجود دارد که یکی درست است و دیگری برای گمراه کردن ساخته شده است . شتر در گنج یابی .

Load More Related Articles
Load More By کوروش
Load More In آثارشناسی گنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check Also

سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “

      سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “شرکت بلک داگ شرکتی اسپانیا…