Home دستگاه های تصویری سیستم ژئوفیزیکال ژئوراداراسکرول انوملی مدل جی.پی.یو

سیستم ژئوفیزیکال ژئوراداراسکرول انوملی مدل جی.پی.یو

0
0
1,763

GEO RADAR SCROLL ANOMALI GPU

سیستم ژئوفیزیکال ژئوراداراسکرول انوملی مدل جی.پی.یو
GEO RADAR SCROLL ANOMALI
GPU
سیستم های اسکرول بطور کلی در دو مدل GPU و GPV ارائه شده است. سیستم ژئوفیزیکال ژئورادار اسکرول مدل GPU سیستمی چهارپراپی در محدوده ۲۰متر در ۲۰متر میباشد و وسیله ای الکترونیکی است که تقریبا میتوان با آن داخل زمین را دید. با سیستم ژئوفیزیکال جی پی یو میتوان ۲۴۰۰۰ هزار فیت مربع را در هر باراسکن مورد بررسی قرار داد. نکاتی لازم است قبل از خرید به آن توجه بفرمایید در اینکه رادار اسکرول جی پی یو میتوانند در زمینه فلزیابی و تونل یابی دستگاههای کاراآمدی هستند شکی نیست. برای دستگاه در جهت عمق بیشتر وزن مهمتر است تا حجم. در مورد فضای خالی اندازه فضای خالی نباید خیلی کوچک باشد و سیستم بدون خطا میباشد. استفاده از این سیستم سبب صرفه جویی در زمان و وقت میشود و قطعا میتواند با توجه به ساختار دستگاه، در عمق زیادی نفوذ نماید. افراد مبتدی و حرفه ای میتواند از این سیستم استفاده نمایند و از جمله سیستمهای کاملا علمی برای بررسی زمین هستند.
سیستم ژئوفیزیکال ژئو رادار اسکرول جی پی یو را میتوان در موارد مانند یافتن طلا و نقره یا سایر فلزات با ارزش و فضاهای خالی و دالان ها و تونل ها بدون خطا مورد استفاده قرار داد. همچنین میتوان با این سیستم ژئوفیزیکال، آب و مواد معدنی و معادن را نیز پیدا کرد.‌ این سیستم قادر است مقاومت فلزات و مواد معدنی را در خاک اندازه گیری نماید و بر اساس رسانایی مواد موجود در خاک مقاومت را مشخص نماید. از سیستمهای ژئوفیزیکال اسکرول را میتوان در فلزیابی هم استفاده نمود. البته همچنین حجم و اندازه فلز و وزن آن در عملکرد این دستگاه موثر است. هر اندازه وزن فلز بیشتر باشد دستگاه قادر است در عمق بسیار بیشتری فلز مورد نظر را تشخیص بدهد. این دستگاه به چهار پرابی یا چهار میخی مشهور هستند. اساس کار سیستمهای ژئوفیزیکال اسکرول ارسال و دریافت میزان مشخصی از الکتریسیته از یک پراپ به پراپ دیگر است. سپس نتایج بدست آمده به صورت اهم های مشخص تعیین میشود که هر اهمی بیانگر نوع خاصی از فلز یا فضای خالی یا مواد معدنی است. دستگاه قادر است در مدت زمان کمی محدود زیادی را مورد بررسی قرار بدهد. با جابجا کردن پراب ها میتوان عمق هدف را به صورت کاملا دقیق بدست آورد. علاوه بر عمق میتوان شکل و شمایل تقریبی از هدف بدست اورد.
سیستم های اسکرول به دو حالت کاری سه بعدی روی لپ تاپ و حالت بدون نرم افزار سه بعدی و فقط با کد روی صفحه LCD دستگاه مادر ارائه شده است. عمق این سیستم در مدل بندی مختلف از ۲۵متر تا ۶۵متر میباشند و قیمت ورژن های سیستم ژئوفیزیکال رادار اسکرول بصورت سفارشی با توجه به نوع و تعداد ماسکت ها، فیلترینگ، کیفیت و متراژ واقعی انها متفاوت هستند. سیستم اسکرول شامل انواع مدل های GPU و GPV02 و GPV04 و GPV06 و GPV08 و GPV10 و GPV12 با توجه به تعداد ماسکت ها و کیفیت انها مختلف میباشند.

شرکت فلزیاب نانو بازرگان
مهندس بساکی

تلفن تماس جهت سفارش دستگاه

 ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

 تحویل با تست

Load More Related Articles
Load More By کوروش
Load More In دستگاه های تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check Also

سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “

      سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “شرکت بلک داگ شرکتی اسپانیا…