Home گنج و دفینه آثارشناسی گنج جوغن مثلث در گنج یابی

جوغن مثلث در گنج یابی

0
1
1,709

جوغن سه گوش

برای رسیدن به هدف جوغان مثلث باید در راس مثلث حرکت شود و اشاره به جاهای بلند و با ارتفاع می دهد. باید توجه داشت جوغان مثلث نشان توجیهی است یعنی شما را به نشان آخر و تکمیلی دیگر هدایت می کند. اگر کنار مثلث شیار یا علامت دیگری بود همین مثلث نشان تکمیل و آخر می باشد. اگر نشان مثلث در سقف اتاق بود قبر و هدیه ارزشمند آن در داخل همان اتاق مخفی شده است.

درکل باید گفت مثلث، نمادیست که طبقه کاتبان و حاکمان از آن استفاده میکردند و افراد عادی حق استفاده از آن را نداشتند.این نشان به ما میفهماند که فرد مهمی در آن حوالی است و افراد مهم نیز دارای مقبره و هدایای خاص خود هستند.

در هر حال مثلث آغاز راه است و شما باید در راس آن حرکت کنید تا به مکانی برسید که از مکان مثلث قابل رویت باشد و شرایط ورودی مقابر را نیز دارا باشد چونکه به درب ورودی مقبره کمتر از ۲۵ متر فاصله دارید. مثلث نشان آخر نیست و باید نشانه های دیگری نیز بیابید مگر اینکه مثلث متساوی الاضلاع نباشد. در آنصورت تفسیر متفاوتی دارد اگر درون حفره یا اتاق یا مقبره باشد باید دیواره ها را بکاوید زیرا علامت مثلث درون اتاق،به منزله وجود هدیه در همان اتاق است و اتاق دیگری نیست.

Load More Related Articles
Load More By کوروش
Load More In آثارشناسی گنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check Also

سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “

      سیستم پالسی ” اکستریم بلک داگ “شرکت بلک داگ شرکتی اسپانیا…